Prin ce diferă oglinda AmbientLine de cea PremiumLine?
Oglinzile PremiumLine se disting prin carcasa lor, a cărei culoare poate fi selectată pentru a se potrivi cu interiorul. Lumina cade doar asupra persoanei care stă în fața oglinzii. În cazul oglinzii AmbientLine, lumina se răspândește spre peretele din spatele oglinzii, creând o strălucire pe ea.
Ce tip de iluminare este potrivit pentru aplicarea machiajului?
Iluminarea utilizată în oglinzile PremiumLine este mult mai potrivită pentru aplicarea machiajului. Soluția folosită asigură că lumina este concentrată complet asupra persoanei din fața oglinzii.
Este posibil să comandați o oglindă / dulap pe măsură?
Nu, sunt oferite toate dimensiunile posibile.
Care sunt dimensiunile maxime și minime ale unei oglinzi care poate fi comandată?
Toate dimensiunile disponibile sunt disponibile la licitație. Cea mai mică dimensiune în care putem face o oglindă este de 50 cm lățime pe 50 cm înălțime. Cu toate acestea, cea mai mare lățime posibilă a oglinzii este de 200 cm, iar înălțimea de 100 cm.
Care sunt diferențele dintre diferitele modele de oglinzi?
Fiecare oglindă din gama noastră are o denumire unică, de exemplu, L01, care indică modelul de iluminare utilizat. Datorită gamei largi, este posibil să se potrivească designul și forma oglinzii cu stilul camerei.
Care este diferența dintre L62 și L58?
La modelul L62, iluminarea este doar pe partea dreaptă și pe partea stângă a oglinzii, în timp ce modelul L58 are iluminare integrată pe toate părțile.
Accesoriul în cauză nu este disponibil în configurația aleasă de mine. De ce nu pot adăuga toate accesoriile la oglindă?
Dacă, după ce faceți clic pe accesoriul selectat, apare unul dintre următoarele mesaje: "add-ons exclude reciproc" sau "dimensiunea oglinzii este prea mică" - aceasta înseamnă că nu putem instala add-ons selectate în dimensiunea produsului dat sau add-ons selectate conțin aceleași funcții.
Pot alege locația suplimentelor individuale?
Accesoriile selectate pentru oglindă vor fi instalate în funcție de locația selectată în timpul set-up-ului, din păcate nu este posibil să poziționăm accesoriile în funcție de dorințele clientului.
Unde pot găsi o descriere detaliată a suplimentelor?
O descriere a dotărilor suplimentare poate fi găsită la fiecare licitație, în cadrul configuratorului.
Care este diferența dintre S19 și WiFi?
Aparatele diferă în primul rând în ceea ce privește aspectul. De asemenea, producătorii au folosit tehnologii diferite: stația S19 necesită conectarea la aplicația TUYA, WiFi necesită conectarea la aplicația WISEMIRROR, care transmite datele descărcate de pe internet.
De ce atunci când selectez opțiunea de panou LCD nu pot comanda un alt întrerupător, de exemplu senzor sau întrerupător tactil?
Panoul LCD are în mod standard un comutator sensibil la atingere, astfel încât nu este posibilă comandarea unui comutator suplimentar, deoarece iluminarea oglinzii poate fi controlată printr-un singur buton.
Care este diferența dintre Smartscreen și Smartpanel?
SmartPanel |
SmartScreen |
|
---|---|---|
Dimensiunea ecranului | 10,5" | 10" |
Rezoluția | 1080p | 1080p |
Dimensiunile difuzorului | Nu se aplică | 7,6 x 9,5 cm |
Difuzor | Integrarea cu oglinda | Difuzor adițional și portabil marca Sony |
Comandarea echipamentului | Creion pentru marcare (inclus în set) | Controler (inclus în set), Smartphone |
Disponibilitate pentru oglinzile de tip | PremiumLine | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Da | Da |
Kamera/Aktuator | Da | Nu |
Disponibilitatea aplicației | Aplicația este deservită de sistemul android | Aplicația este deservită de sistemul chromecast 4 |
Sistemul | Android | Chromecast 4 |
Producător | Samsung | Google And Sony |
Comenzi vocale | Nu | Da |
SmartPanel |
|
---|---|
Dimensiunea ecranului | 10,5" |
Rezoluția | 1080p |
Dimensiunile difuzorului | Nu dotyczy |
Difuzor | Integrarea cu oglinda |
Comandarea echipamentului | Creion pentru marcare (inclus în set) |
Disponibilitate pentru oglinzile de tip | PremiumLine |
Wifi | Da |
Kamera/Aktuator | Da |
Disponibilitatea aplicației | Aplicația este deservită de sistemul android |
Sistemul | Android |
Producător | Samsung |
SmartScreen |
|
---|---|
Dimensiunea ecranului | 10" |
Rezoluția | 1080p |
Dimensiunile difuzorului | 7,6 x 9,5 cm |
Difuzor | Difuzor adițional și portabil marca Sony |
Comandarea echipamentului | Controler (inclus în set), Smartphone |
Disponibilitate pentru oglinzile de tip | AmbientLine, PremiumLine |
Wifi | Da |
Kamera/Aktuator | Nu |
Disponibilitatea aplicației | Aplicația este deservită de sistemul chromecast 4 |
Sistemul | Chromecast 4 |
Producător | Google And Sony |
Oglinda de mărire iluminată are un comutator separat pentru a activa iluminarea?
Nu, iluminarea din jurul oglinzii de mărire este compatibilă cu iluminarea oglinzii, ceea ce înseamnă că este controlată de același întrerupător.
Cum este activat covorașul de încălzire?
Covorașul este activat de un comutator tactil dedicat, care se află pe suprafața oglinzii.
De ce, atunci când selectez Dual Color, nu pot selecta un comutator suplimentar?
Controlerul DUAL este controlat de o telecomandă care acționează ca un comutator. Aceasta înseamnă că, odată ce oglinda este conectată la un curent constant, iluminarea poate fi controlată prin telecomandă. Atunci nu este necesar un comutator suplimentar pe oglindă.
De ce este plătită în plus Phillips Lighting?
Oferim corpuri de iluminat de bază și de marcă Philips pentru a-i satisface pe cei mai exigenți utilizatori. Produsele mărcii au o putere mai mare și o durată de viață mai lungă în comparație cu ledurile standard.
Se poate plăti cu cardul?
Bineînțeles, plata cu cardul este posibilă prin sistemul Pay-Pal (opțiunea nu necesită înregistrare în sistem).
Pot să plătesc comanda în timpul livrării?
Da, plata la livrare este una dintre modalitățile posibile de facturare a comenzii dumneavoastră.
Plata a eșuat, ce ar trebui să fac?
Dacă întâmpinați probleme în autorizarea unei tranzacții, vă rugăm să trimiteți un e-mail echipei noastre de servicii pentru clienți.
Pot să schimb metoda de plată?
Din păcate, schimbarea metodei de plată este posibilă doar prin retrimiterea comenzii și prin selectarea metodei de plată preferate.
Când va fi livrată comanda mea? De ce nu se poate face mai repede?
Termenul de livrare este menționat în ofertă și în rezumatul comenzii. Produsele pe care le oferim nu sunt produse de stoc - pregătim fiecare produs în parte. Datorită faptului că suntem un producător și producem articole la comandă, clienții noștri au posibilitatea de a introduce configurații multiple pentru produsele selectate.
Cât costă transportul?
Expedierea unei comenzi preplătite este gratuită, în timp ce taxa de expediere este de 16,99 RON.
Cum sunt asigurate transporturile?
Protejăm în mod adecvat fiecare lot pentru transport. Pe foaia de sticlă se aplică o peliculă de protecție pentru a preveni zgârieturile. Colțurile oglinzii sunt protejate de capace speciale, care absorb șocurile. Ambalăm bunurile astfel pregătite într-o cutie de carton, adecvată pentru transportul produselor din sticlă.
Este posibilă livrarea la un punct de colectare a coletelor?
Din cauza dimensiunilor mari ale bunurilor, nu este posibilă livrarea coletului la punctul de colectare.
Am comandat două oglinzi, vor fi ambalate într-un singur pachet?
Trimitem fiecare produs în pachete separate. În cazul în care au fost comandate două produse, acestea vor sosi ca două colete separate.
De ce nu am găsit un document de achiziție în pachet?
În interesul protecției mediului, nu producem deșeuri inutile de hârtie. Factura este trimisă la adresa de e-mail specificată în comandă în momentul expedierii coletului.
Ce sursă de alimentare ar trebui să fie pregătită pentru oglindă? Câte cabluri de alimentare sunt necesare pentru conectare?
Produsele noastre necesită o sursă de alimentare de 230 V. În funcție de configurația aleasă, numărul de fire variază. Vă rugăm să rețineți că accesoriile, cum ar fi o stație meteo sau un ceas, au nevoie de o sursă de alimentare independentă permanentă. Este recomandabil să ne contactați în prealabil pentru a determina cerințele pentru produsul dvs. specific.
Produsul conține componente de asamblare?
Toate componentele necesare pentru asamblarea produselor sunt incluse.
Cum arată instalația?
Informații detaliate privind instalarea pot fi găsite pe site-ul nostru web: https://artforma.com/
Produsele oferite sunt însoțite de o garanție? Care este perioada de garanție?
Da, oferim o garanție de doi ani pentru produsele noastre.
Mărfurile comandate au ajuns deteriorate - ce pot face?
Dacă observați un defect în ambalaj (de exemplu, umezirea, deteriorarea colțului, o gaură în cutie), cereți curierului să întocmească un raport de daune. În cazul în care produsul este deteriorat, faceți fotografii ale ambalajului cu numărul avizului de livrare vizibil, precum și fotografii ale conținutului coletului și trimiteți-le la noi.
Am trimis o notificare prin e-mail - când voi primi un răspuns?
În zilele lucrătoare, răspundem la mesaje în maximum 24 de ore. Solicitările trimise în timpul weekendurilor/vacanțelor sunt tratate în ordine cronologică după revenirea la serviciu.