Informație importantă! Serviciul, transportul și producția continuă ca de obicei. Comenzile vor fi livrate în funcție de datele furnizate magazinului online!

FAQ

PRODUSE
Ce culoare are sticla? Marginile sunt șlefuite?

Pentru fabricarea produselor a fost utilizată sticlă tradițională cu culoare argintie care nu este nuanțată. Oglinzile și mesele cu efect de adâncime (3D) sunt realizate din sticlă venețiană. Muchiile sticlei au fost șlefuite.

Iluminarea este potrivită pentru realizarea machiajului?

Iluminarea are o funcție decorativă. Fluxul luminos utilizat în oglinzile noastre cu LED-uri măsoară 1020 lm/m, iar cea mai mare intensitate a luminii este prezentă pe părțile laterale ale oglinzii. Aceasta înseamnă că fața nu va fi complet iluminată, motiv pentru care realizarea unui machiaj complet poate fi dificilă.

 
Oświetlenie
 

Pentru a cumpăra o oglindă cu iluminare potrivită pentru machiaj, familiarizați-vă cu oferta de oglinzi cu carcasă. În acest tip de oglinzi, intensitatea luminii este focalizată pe partea din față a produsului, ceea ce permite realizarea unui machiaj precis. https://artforma.ro/oglinzii-led/11,oglinda-baie-cu-iluminare-led15

Care sunt dimensiunile maxime și minime ale oglinzii care pot fi comandate?

Cea mai mică oglindă pe care o puteți comanda are 50 cm lățime și 50 cm înălțime. Cea mai mare lățime posibilă a oglinzii este de 200 cm, iar înălțimea de 100 cm.

Există posibilitatea de a comanda o oglindă cu anumite dimensiuni?

Realizăm oglinzi LED cu dimensiuni adaptate la nevoile clientului, dar dimensiunea acestora trebuie să se încadreze în intervalul menționat în întrebarea de mai sus. Dacă sunteți interesat să efectuați o comandă, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

În cazul oglinzilor cu carcasă, toate dimensiunile disponibile sunt indicate în ofertă.

Pe imaginile grafice este prezentată o oglindă orizontală. Este posibilă fabricarea unei oglinzi verticale?

Da, desigur putem fabrica o oglindă în orientare verticală. Folosiți configuratorul nostru și, în cazul în care nu există dimensiunea dorită, vă rugăm să ne contactați prin e-mail.

Ca lățime este considerată lungimea orizontală a produsului, în timp ce înălțimea este lungimea verticală.

Dacă doriți să comandați o oglindă verticală, atunci dimensiunile lățimii trebuie să fie mai mici decât înălțimea. Cu toate acestea, dacă aveți nevoie de o oglindă orizontală, lățimea trebuie să fie mai mare decât înălțimea.

Există posibilitatea de fabricațre a unui dulap cu anumite dimensiuni?

În oferta noastră dispunem de două dimensiuni de dulapuri: 100 x 72 x 17 cm și 66 x 72 x 17 cm. Din păcate, nu este posibil să cumpărați dulapuri în alte dimensiuni

Care este diferența între modelele L01 și L49?

Aceste modele diferă datorită grosimii - în versiunea L01 modelul din jurul oglinzii măsoară 3 cm, în timp ce în versiunea L49 modelul măsoară 2 cm.

Porównanie luseter
Ce tip de alimentare trebuie pregătită pentru oglindă?

În spatele oglinzii există un cablu care cu ajutorul cuburilor de conectare, ar trebui conectat la alimentarea de 230 V. În funcție de opțiunile suplimentare, trebuie pregătite una sau două surse de alimentare separate.

Cum arată montajul? Trebuie să cumpăr un kit de montare?

Oglinzile și dulapurile trebuie montate pe dibluri și holzșuruburi. Toate elementele necesare pentru montarea produselor sunt incluse în set. Instrucțiunile detaliate de montaj pentru fiecare produs le veți găsi pe site-ul: www.artforma.eu/ manual, pe care descriem în detaliu cum trebuie montat în siguranță produsul selectat.

ACCESORII
Un anumit accesoriu nu este disponibil în configurația pe care am ales-o. De ce nu pot adăuga toate accesoriile la oglindă?

Dacă după ce faceți clic pe accesoriul dorit, va apare unul dintre următoarele mesaje: „accesoriile se exclud” sau „dimensiunea oglinzii este prea mică” - înseamnă că pentru un produs cu această dimensiune nu putem instala accesoriilee selectate sau că accesoriile selectate conțin aceleași funcții, de ex., atât stația, cât și ceasul oferă informații despre ora curentă.

Pot alege locația unor anume accesorii?

Toate accesoriile le montăm în locații standard:

  1. Comutator tactil - lângă marginea inferioară, în centrul oglinzii
  2. Comutator cu senzor - pe marginea din dreapta, în partea de jos a oglinzii
  3. Stația 1/2/3, ceasul - pe partea dreaptă, pe fragmentul inferior a geamului
  4. Panou LCD – în mijloc, lângă marginea inferioară a oglinzii
  5. Difuzoare - montate în partea superioară, în spatele oglinzii - sunt invizibile în timpul utilizării
  6. Covor încălzire - este montat în mijloc, în spatele oglinzii - încălzește partea centrală a oglinzii
  7. Oglindă cosmetică – pe partea dreapta, în mijlocul înălțimii oglinzii
Care este diferența dintre stațiile s1, s2 și s3? Unde putem găsi o descriere detaliată a accesoriilor?

Pentru a găsi o descriere detaliată a stațiilor sus menționate, treceți la fila „accesorii”

Stacje
Cum preia stația informații despre data și ora curentă?

Pentru a determina sincronizarea exactă a timpului, este utilizat un semnal radio DCF, disponibil pe teritoriul întregii Europe.

Câte difuzoare sunt montate în oglindă și dulap? Ce putere au difuzoarele?

În produsele noastre instalăm 2 difuzoare. Puterea difuzoarelor este de 3 W.

Câți W pe oră folosește covorul de încălzire?

Covorul cu dimensiuni de 40 x 30 cm consumă puțină putere - 0,02 W pe oră.

De ce atunci când aleg opțiunea Dual Color, nu pot alege un comutator suplimentar?

Atunci când alege iluminarea Dual, clientul primește în set o telecomandă cu ajutorul căreia poate controla iluminarea. În această situație nu este nevoie de un comutator suplimentar pe oglindă.

Pot fi montate accesorii suplimentare în oglinda 3D?

În oglinzi cu efect de adâncime nu montăm accesorii suplimentare din motive tehnice. Cu toate acestea, telecomanda inclusă vă permite să controlați iluminarea oglinzii.

PLĂȚI
Prețul oferit pe site-ul magazinului este prețul final? Pot primi o reducere suplimentară?

Acordăm o reducere pentru comenzile care conțin mai mult de 5 produse

Pot achita comanda în momentul livrării?

Da, desigur, oferim opțiunea de achitare la primire.

Există posibilitatea de plată cu cardul?

Plata cu cardul este posibilă numai atunci când alegeți opțiunea Pay-Pal.

Rodzaje płatności
Plata a eșuat, ce trebuie să fac?

Contactați-ne și descrieți care este problema. Apoi, vă vom oferi sfaturi despre cum să finalizați tranzacția.

Există posibilitatea de schimbare a metodei de plată?

Dacă doriți să achitați articolele comandate în alt mod - anulați comanda sau informați-ne despre aceasta prin e-mail. Apoi plasați din nou comanda selectând metoda de plată dorită.

TRANSPORT ȘI LIVRARE
Când va fi procesată comanda mea? De ce nu poate fi realizată mai repede?

Termenul limită pentru completarea comenzii este prevăzut în ofertă și în rezumatul comenzii. Produsele pe care le oferim nu sunt disponibile în depozit - pregătim fiecare produs individual. Datorită faptului că suntem producători și producem articole pentru o anumită comandă, clienții noștri au posibilitatea de a introduce multe configurații pentru produsele selectate.

Care sunt costurile de transport?

Transportul este gratuit indiferent de valoarea comenzii.

Este posibilă livrarea comenzii în altă țară?

Desigur, vă rugăm să ne contactați pentru a stabili detaliile.

În ce mod sunt asigurate coletele?

Fiecare colet este corespunzător asigurat pe timpul transportului. Geamul de sticlă este înfășurat într-o folie de protecție care previne zgârieturile. Colțurile oglinzii sunt protejate de colțare speciale din cauciuc care absorb șocurile. Marfa astfel pregătită o ambalăm într-o cutie de carton, adaptată transportului produselor din sticlă.

Este posibil să livrați coletul la un punct de preluare a coletelor?

Datorită dimensiunilor mari ale mărfurilor, nu este posibilă livrarea coletului la un punct de preluare a coletelor.

Am comandat două produse, dar a sosit un singur pachet. Unde este celălalt produs?

Fiecare produs este trimis în pachete separate. Dacă au fost comandate două produse, acestea vor ajunge la destinație ca două colete separate.

De ce în pachet nu am găsit documentul de achiziție?

Având în vedere protecția mediului, nu producem deșeuri inutile. Factura o trimitem în momentul expedierii coletului, pe adresa de e-mail furnizată în comandă.

Unde voi găsi instrucțiuniea de montare și deservire?

Atât instrucțiunile de montare, cât și instrucțiunea de deservire o veți găsi pe site-ul www.artforma.eu/manual

RECLAMAȚII
Produsele oferite au o garanție? Care este perioada de garanție?

Da, pentru toate produsele oferim o garanție de doi ani.

Mărfurile comandate nu îndeplinesc ateptările mele - ce pot face?

Vă puteți retrage din contract în termen de 14 zile de la livrare. În această situație, vă rugăm să ne contactați pentru a stabili detaliile despre returnarea produselor și fondurilor. Vom fi foarte recunoscători pentru descrierea detaliată a motivului de returnare.

Marfa comandată a sosit deteriorată - ce pot face?

Dacă observați un defect al ambalajului (de ex., umezire, deteriorare a colțurilor, gaură din cutie), rugați curierul să facă un raport de daune. Dacă produsul este deteriorat, faceți fotografii ale ambalajului astfel încât să fie vizibil numărul scrisorii de trăsură, precum și fotografii ale conținutului pachetului, apoi trimiteți-le la noi.

Am trimis o notificare de reclamație - când voi primi răspuns?

Departamentul nostru de Deservire a Clienților vă va contacta cel târziu în următoarea zi lucrătoare.

Nu ați găsit răspuns la întrebarea dvs?
Scrieți-ne sau sunați-ne
+48 68 422 73 65 | biuro@artforma.eu