I. Definiții
Termenii utilizați în Regulamente înseamnă:
1. Client - o persoană fizică, persoană juridică sau o unitate organizatorică care nu este persoană juridică, ale cărei prevederi specifice acordă capacitate juridică, care încheie un contract de vânzare cu Vânzătorul ca parte a Magazinului.
2. Consumator - o persoană fizică care efectuează o tranzacție juridică cu Vânzătorul care nu are legătură directă cu activitatea sa comercială sau profesională. Prevederile Reglementărilor privind consumatorul se aplică și unei persoane fizice care încheie un contract direct legat de activitatea sa de afaceri, atunci când din conținutul prezentului contract rezultă că nu este de natură profesională pentru persoana respectivă, rezultând în special din obiectul activitatea sa de afaceri, pusă la dispoziție în baza prevederilor privind Înregistrarea și Informarea Centrală privind Activitatea Economică.
3. Vânzător - entitatea care gestionează și conduce Magazinul, și anume FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. cu sediul social la ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, NIP: 9231729378, înscris în Registrul Antreprenorilor al Registrului Tribunalului Național sub numărul KRS: 0000756639, documentația și dosarele de înregistrare ale companiei sunt păstrate de Judecătoria Poznań - Nowe Miasto și Wilda din Poznań , Secţia a IX-a comercială a Registrului Tribunalului Naţional . Contactul cu Vânzătorul este posibil prin:
- poștă tradițională la adresa: ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko
- e-mail la: service@artforma.ro
- număr de telefon: +44 203 808 5213
4. Regulamente - acest document care definește termenii și condițiile generale de vânzare și regulile pentru furnizarea de servicii electronice ca parte a Magazinului online Artforma.
5. Magazin online (Magazin) – magazin online care operează sub numele Artforma, disponibil la artforma.ro.
6. Marfuri – produse oferite în Magazinul online.
7. Contract de vânzare – un contract încheiat între Vânzător și Client de la distanță prin Magazinul Online.
8. Comanda – Declarația de intenție a Clientului, care vizează direct încheierea unui Contract de vânzare, specificând în special tipul și numărul de Bunuri.
II. general
1. Aceste Regulamente definesc regulile de utilizare a magazinului online disponibil la: artforma.ro/. Clientul ar trebui să citească Regulamentul înainte de a-și înregistra un cont în Magazin, deoarece acesta îi modelează drepturile și obligațiile.
2. Prezentele Regulamente sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea din 18 iulie 2022 privind furnizarea de servicii electronice.
3. Aceste Regulamente definesc în special:
- Reguli pentru înregistrarea și utilizarea unui cont ca parte a Magazinului online.
- Condiții și reguli pentru plasarea Comenzilor electronic ca parte a Magazinului online.
- Principii de încheiere a contractelor de vânzare folosind serviciile furnizate ca parte a Magazinului online.
4. În conformitate cu obligația care decurge din Legea din 18 iulie 2002 privind furnizarea de servicii electronice, precum și având în vedere obligațiile de informare prevăzute la art. 12 sec. 1 pct. 19 și 20 din Legea privind drepturile consumatorului din 30 mai 2014, Vânzătorul informează că:
- condițiile tehnice de utilizare a Magazinului sunt următoarele: orice dispozitiv capabil să ruleze un browser web, precum: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari, Opera.
- Cerințe tehnice suplimentare:
- Cookie-urile activate
- JavaScript activat,
- Ferestrele pop-up activate,
- Este instalat Adobe Flash Player 11 sau o versiune ulterioară.
- interoperabilitatea semnificativă a conținutului digital al Magazinului cu hardware-ul și software-ul computerului Clientului poate fi după cum urmează: în executarea transferurilor rapide prin sistemul de plată rapidă PayPal, Stripe, Braintree.
5. Pentru a utiliza magazinul online, Clientul trebuie să obțină acces la o stație de computer sau un dispozitiv terminal cu acces la Internet pe cont propriu.
6. În conformitate cu legislația în vigoare, Artforma își rezervă dreptul de a limita furnizarea de servicii prin intermediul Magazinului Online la persoanele care au peste 18 ani. Într-un astfel de caz, clienții potențiali vor fi informați cu privire la cele de mai sus.
7. Clienții pot accesa oricând aceste Regulamente prin linkul de pe pagina principală a site-ului artforma.ro/ și îl pot descărca și imprima pe cont propriu.
III. Reguli de utilizare a Magazinului Online
1. Înregistrarea în Magazinul Online este opțională. Clientul poate plasa o comandă fără a se înregistra în Magazin după ce a citit și acceptat prezentul Regulament. Înregistrarea se face prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe site-ul Magazinului. Condiția de înregistrare este consimțământul cu privire la conținutul Regulamentului și furnizarea datelor cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii.
2. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și datelor în legătură cu serviciile furnizate în cadrul Magazinului Online, Vânzătorul ia măsuri tehnice și organizatorice adecvate gradului de amenințare la adresa securității serviciilor furnizate, în special măsuri pentru a preveni achiziția și modificarea neautorizată a datelor cu caracter personal trimise pe Internet.
3. Clientul este obligat în special să:
- utilizați Magazinul online într-o manieră conformă cu legea general aplicabilă, cu prevederile Regulamentelor, precum și cu principiile generale de utilizare a Internetului.
- să nu furnizeze sau să transmită conținut interzis de lege, de ex. conținut care promovează violența, defăimător sau care încalcă drepturile personale și alte drepturi ale terților,
- utilizați Magazinul online într-un mod care să nu interfereze cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea anumitor software sau dispozitive,
- nu întreprinde acțiuni care constau în trimiterea sau postarea de informații comerciale nesolicitate (spam) ca parte a Magazinului online,
- utilizați Magazinul online într-un mod care să nu fie incomod pentru alți Clienți și pentru Vânzător,
- utilizați orice conținut postat ca parte a Magazinului online numai pentru uz personal în scopuri necomerciale,
4. Vânzătorul poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul Online, precum și să limiteze accesul acestuia la unele sau la toate resursele Magazinului Online, cu efect imediat, în cazul unei încălcări de către Client a Regulamentelor, în special când Clientul:
- a furnizat date neadevărate, inexacte sau învechite în timpul înregistrării în magazinul online, inducerea în eroare sau încălcarea drepturilor terților.
- a încălcat drepturile personale ale terților prin intermediul magazinului online, în special drepturile personale ale altor clienți ai magazinului online,
- a comis alte comportamente care vor fi considerate de către Vânzător drept comportamente neconforme cu legea aplicabilă sau cu principiile generale de utilizare a Internetului sau în detrimentul bunului nume al Vânzătorului.
5. O persoană care a fost privată de dreptul de a utiliza magazinul online nu se poate reînregistra fără acordul prealabil al Vânzătorului.
IV. Procedura de încheiere a unui Contract de vânzare
1. Vânzătorul prin Magazin efectuează vânzări de la distanță de bunuri din oferta sa. Clientul se poate familiariza cu principalele caracteristici ale bunurilor înainte de a plasa o comandă pe paginile Magazinului Online cu privire la bunuri individuale. Pentru a încheia un Acord de vânzare la distanță prin intermediul Magazinului Online, accesați site-ul Magazinului Online și selectați Bunurile, luând pași tehnici suplimentari pe baza mesajelor afișate Clientului și a informațiilor disponibile pe site.
2. Selectarea Bunurilor comandate de către Client se face prin adăugarea acestora în coș.
3. La plasarea Comenzii - pana la apasarea butonului de confirmare a transmiterii Comenzii - Clientul are optiunea de a modifica datele introduse si Bunurile selectate. Pentru a face acest lucru, urmați mesajele afișate Clientului și informațiile disponibile pe site.
4. După ce Clientul furnizează toate datele necesare, va fi afișat un rezumat al Comenzii plasate. Rezumatul Comenzii plasate va include, printre altele: descrierea bunurilor sau serviciilor selectate, prețurile unitare ale bunurilor, prețul total, informații despre reducerea acordată, valoarea comenzii și toate celelalte costuri, inclusiv costurile de livrare, precum și adresa de livrare, detaliile facturii și forma de plată selectată.
5. Pentru a trimite o Comandă este necesar să acceptați conținutul Regulamentului, să furnizați datele personale marcate ca fiind obligatorii și să apăsați butonul: „Comandă cu obligație de plată”. Plasarea unei comenzi de fiecare dată necesită citirea prealabilă a Regulamentului și acceptarea termenilor acestuia ca fiind obligatorii.
6. După plasarea comenzii, Clientul va primi o confirmare a încheierii contractului la distanță pe un suport durabil la adresa de e-mail furnizată, care conține și conținutul aplicabil al Regulamentelor. Contractul se consideră încheiat la primirea confirmării Comenzii de către Vânzător.
7. În cazul indisponibilității unora dintre Bunurile acoperite de Comandă sau a termenului de livrare care depășește 14 zile, Clientul va fi informat imediat despre aceasta, fără a confirma încheierea contractului la distanță și poate decide asupra modului de onorare a comenzii (acceptarea timpul de livrare indicat; onorarea comenzii în legătură cu unele Bunuri; anularea comenzii în totalitate).
8. În absența primirii confirmării încheierii unui contract la distanță pe un suport durabil la adresa de e-mail furnizată de Client sau a neprimirii informațiilor despre indisponibilitatea unora dintre Bunuri în termen de 24 de ore de la plasarea comenzii, Clientul trebuie să contacteze imediat Vânzătorul.
9. Contractul de vânzare se încheie în limba română, iar parte integrantă a acestuia sunt prevederile prezentului Regulament în măsura în care acestea nu sunt în contradicție cu contractul de vânzare în sine.
10. Înregistrarea, securizarea și partajarea datelor comenzii și a Regulamentelor au loc sub forma unui mesaj trimis la adresa de e-mail furnizată de Client. Clienții care au creat un Cont în Magazinul online au acces suplimentar la comenzile lor anterioare, ca parte a funcționalității Magazinului online.
V. Livrare
1. Livrarea Bunurilor este limitata in zona Romaniei si are loc la adresa indicata de Client in momentul plasarii Comenzii. Livrarea Bunurilor dincolo de granițele României are loc prin acorduri individuale între Vânzător și Client.
2. Livrarea Bunurilor comandate se face prin curier. Din motive logistice, Vânzătorul nu oferă posibilitatea ridicării personale a Comenzii în magazinul său staționar sau în orice alt loc.
3. De regulă, livrarea este gratuită, indiferent de modalitatea de plată aleasă de Client și de locul de livrare. Orice costuri suplimentare de livrare pot fi indicate ca opțiune la plasarea Comenzii și vor necesita aprobarea Clientului.
4. Termenul de livrare este de până la 23 de zile lucrătoare, cu timpul de producție până la 11 zile lucrătoare, iar timpul de livrare până la 7 zile lucrătoare. Termenul de livrare se calculează de la data confirmării Comenzii Clientului de către Vânzător.
5. Dacă Clientul este Consumator, Vânzătorul suportă riscul deteriorării accidentale sau pierderii Bunurilor în timpul transportului. Clientul trebuie să inspecteze expedierea la timp și în modul acceptat pentru transporturile de acest tip. Dacă Bunurile sunt livrate cu daune sau pierderi evidente în timpul transportului, Clientul ar trebui, dacă este posibil, să raporteze un astfel de defect transportatorului (curierului) și Vânzătorului cât mai curând posibil și să efectueze alte acțiuni necesare pentru a determina eventuala răspundere a transportatorului. , în special prin confirmarea stării expedierii. O întârziere în raportarea unui astfel de defect nu provoacă consecințe negative pentru Client, în special nu afectează răspunderea Vânzătorului pentru neconformitatea bunurilor cu contractul (punctul IX din Regulament). Cu toate acestea, o notificare mai rapidă a daunelor observate cauzate în timpul transportului va permite Vânzătorului să recunoască reclamația mai rapid și îi va permite vânzătorului să își exercite propriile pretenții împotriva transportatorului sau asigurătorului de transport.
VI. Prețuri și modalități de plată
1. Preturile Bunurilor afisate pe site-ul Magazinului Online sunt date in lei romanesti si includ toate componentele, inclusiv TVA si taxe vamale.
2. Clientul are opțiunea de a plăti prețul:
- descărcați
- Plată prin PayPal
- Plată prin Stripe
- Plată prin Braintree
3. Clientul este obligat să efectueze plata în termen de 7 zile de la primirea confirmării încheierii Contractului de la Vânzător, cu excepția cazului în care a decis să plătească la livrare în cazul rambursului.
4. În cazul în care Clientul este interesat să primească o factură cu TVA, acesta trebuie să informeze Vânzătorul despre aceasta în momentul plasării comenzii (prin selectarea opțiunii corespunzătoare din formularul de comandă) și să furnizeze Vânzătorului datele necesare emiterii corecte a unei facturi cu TVA. . Înainte de a efectua plata, Vânzătorul poate emite un document care stă la baza efectuării plății - o factură pro forma.
VII. Conditii de anulare si modificare a specificatiei comenzii
Din cauza profilului de afaceri al vânzătorului, adică personalizarea fiecărui produs după finalizarea tranzacției, nu vor fi acceptate modificări ale specificației și anularea comenzii.
VIII. Dreptul de retragere dintr-un contract la distanță
Vânzătorul informează că majoritatea Bunurilor oferite în Magazinul Online sunt realizate integral la comanda individuală a Clientului și adaptate nevoilor acestuia. Majoritatea Bunurilor oferite in Magazinul Online sunt deci bunuri neprefabricate, fabricate dupa specificatiile consumatorului sau servind la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia. Potrivit art. 38 pct. 3 din Legea privind drepturile consumatorului, în legătură cu contractele al căror obiect sunt bunurile în cauză, consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță.
Având în vedere cele de mai sus, Vânzătorul indică faptul că dreptul de retragere dintr-un contract la distanță descris mai jos se aplică numai produselor din colecția Valentina (seturi de mobilier).
1. Clientul care este consumator are dreptul de a se retrage din contract în termen de paisprezece zile fără a indica un motiv, conform prevederilor Legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor. Perioada de paisprezece zile curge de la intrarea în posesia bunurilor de către Client sau de către un terț indicat de acesta, altul decât transportatorul, iar în cazul multor bunuri care sunt livrate separat, în loturi sau în părți, de la intrarea în posesia ultimele mărfuri, lotul sau partea lor. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți o declarație înainte de expirarea acestuia. O declarație de retragere din contract poate fi transmisă în orice mod, de exemplu prin:
- Poștă tradițională: FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko.
- e-mail: service@artforma.ro
- la telefon: +44 203 808 5213.
2. De asemenea, Clientul poate depune o declarație de retragere din contract utilizând formularul cuprins în Anexa 2 la Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor, al cărui model este de asemenea inclus mai jos în Regulamente. Acest șablon este livrat suplimentar împreună cu confirmarea încheierii contractului la distanță pe un suport durabil.
3. În cazul retragerii din contract de către Client, Vânzătorul va returna imediat Clientului - dar nu mai târziu de paisprezece zile de la data primirii declarației Clientului privind retragerea din contract - toate plățile efectuate de acesta, inclusiv costurile de livrare a articolului.
4. În cazul în care Clientul a ales o altă metodă de livrare a mărfurilor decât cea mai ieftină metodă uzuală de livrare oferită de Vânzător, Vânzătorul nu este obligat să ramburseze Clientului costurile suplimentare suportate de acesta, depășind costurile celei mai ieftine metode uzuale de livrare. oferit de Vânzător.
5. Vânzătorul va rambursa plata folosind aceeași metodă de plată folosită de client.
6. Vânzătorul poate reține rambursarea plăților primite de la client până la primirea bunurilor înapoi sau clientul oferă dovada returnării acesteia, în funcție de evenimentul care are loc primul.
7. În cazul retragerii din contract, Clientul este obligat să returneze imediat, într-un termen care nu depășește paisprezece zile, bunurile achiziționate integral (împreună cu, printre altele, Manualul de utilizare și alte documente), într-o stare care să nu depășească modul de utilizare a acestuia necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea lucrurilor. Clientul suportă costul direct al returnării bunurilor. Pentru a respecta termenul limită, este suficient să trimiteți înapoi articolul înainte de expirarea acestuia. Se recomandă trimiterea înapoi a bunurilor achiziționate în această perioadă la următoarea adresă: FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko.
8. Clientul este răspunzător pentru o scădere a valorii bunurilor ca urmare a utilizării acesteia într-un mod care depășește ceea ce este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea bunurilor, cu excepția cazului în care Vânzătorul nu a informat consumatorul despre dreptul de a contracta in conformitate cu cerintele art. 12 sec. 1 pct. 9 din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor. Din cauza obiectului transportului, Vanzatorul recomanda, dar nu solicita, asigurare de transport cu returnarea marfii.
9. Consumatorul nu are dreptul de a se retrage dintr-un contract la distanță în legătură cu contracte:
- pentru prestarea de servicii, în cazul în care întreprinzătorul a prestat integral serviciul cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat înainte de începerea serviciului că după prestarea serviciului de către întreprinzător, acesta va pierde dreptul a se retrage.
- în care prețul sau remunerația depind de fluctuațiile de pe piața financiară asupra cărora întreprinzătorul nu deține control și care pot apărea înainte de expirarea termenului de retragere din contractul de prestații de servicii cu proprietăți specificate de consumator în comandă. plasat de acesta sau strâns legat de persoana sa .
- în care obiectul serviciului este un produs neprefabricat, fabricat conform specificațiilor consumatorului sau care servește la satisfacerea nevoilor individuale ale acestuia.
- în care obiectul serviciului îl reprezintă mărfurile care se deteriorează rapid sau au un termen de valabilitate scurt.
- în care obiectul serviciului îl constituie mărfuri livrate în ambalaj sigilat, care nu pot fi returnate după deschiderea coletului din motive de protecție a sănătății sau de igienă, dacă coletul a fost deschis după livrare.
- în care obiectul serviciului sunt bunuri care, datorită naturii lor, sunt inseparabile legate de alte articole după livrare.
- în care obiectul serviciului sunt băuturi alcoolice, al căror preț a fost convenit la încheierea contractului de vânzare și a căror livrare poate avea loc numai după 30 de zile și a căror valoare depinde de fluctuațiile pieței pe care antreprenorul nu are control.
- în care consumatorul a cerut în mod explicit ca antreprenorul să vină la el pentru reparații sau întreținere urgente; în cazul în care întreprinzătorul furnizează servicii suplimentare, altele decât cele solicitate de consumator, sau furnizează articole altele decât piesele de schimb necesare efectuării reparației sau întreținerii, consumatorul are dreptul de a se retrage din contract în legătură cu serviciile sau articolele suplimentare.
- în care obiectul serviciului sunt înregistrări sonore sau vizuale sau programe de calculator livrate într-un pachet sigilat, dacă pachetul a fost deschis după livrare.
- pentru livrarea de ziare, periodice sau reviste, cu excepția unui contract de abonament.
- încheiat prin licitație publică.
- pentru furnizarea de servicii de cazare, altele decât cele rezidențiale, transport de mărfuri, închiriere de mașini, gastronomie, servicii legate de agrement, divertisment, sport sau evenimente culturale, dacă contractul specifică ziua sau perioada prestării serviciului.
- pentru livrarea de conținut digital care nu este înregistrat pe un suport tangibil, dacă prestarea serviciului a început cu acordul expres al consumatorului înainte de termenul limită de retragere din contract și după informarea acestuia de către întreprinzător despre pierdere. a dreptului de retragere din contract.
IX. Reclamații privind Bunuri
Se aplică Clientului care este Consumator:
1. Toate bunurile oferite in Magazin sunt nou-noute, lipsite de vicii legale si au fost introduse legal pe piata romaneasca. Vânzătorul are obligația legală de a livra bunurile fără defecte. Răspunderea Vânzătorului pentru calitatea serviciului prevăzut de lege este reglementată de prevederile general aplicabile privind lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul, în special capitolul 5a din Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor.
2. În cazul nerespectării bunurilor cu contractul, Clientul poate depune o plângere vânzătorului sub orice formă, în special în scris la următoarea adresă: FORAM spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k., ul. Jeziorna 3, 64-200, Karpicko sau prin e-mail la următoarea adresă: service@artforma.ro. În reclamație, se recomandă:
- furnizarea de informații cu privire la subiectul reclamației, în special tipul și data defectului
- definirea cererii privind modalitatea de înlăturare a defectului (înlocuirea bunurilor cu una nouă, repararea bunurilor, iar apoi reducerea prețului sau retragerea din contract)
- furnizarea datelor de contact ale reclamantului
ceea ce va facilita și va accelera examinarea reclamației de către Magazin. Recomandările specificate în teza anterioară sunt doar linii directoare neobligatorii și nu afectează în niciun fel eficacitatea reclamațiilor depuse fără a furniza informațiile recomandate.
3. Dacă este necesar să se ia în considerare reclamația, Clientul va furniza Vânzătorului bunurile care fac obiectul reclamației, care sunt supuse reparației sau înlocuirii. Vânzătorul va ridica marfa de la client pe cheltuiala sa. În cazul în care bunurile au fost instalate înainte de dezvăluirea neconformității bunurilor cu contractul, Vânzătorul dezasambla bunurile și le reasambla după reparație sau înlocuire sau are aceste activități efectuate pe cheltuiala sa.
4. Pentru a accelera examinarea reclamației, Clientul poate permite examinarea reclamației la distanță, în special prin furnizarea de fotografii sau permițând inspecția în modul videoconferință. Pentru a evita inconvenientele, Clientul poate folosi posibilitatea de a examina reclamația de la distanță și în cazul în care livrarea produsului este posibilă, o astfel de decizie nu limitează niciunul dintre drepturile Clientului.
5. Vânzătorul este obligat să răspundă la reclamația consumatorului în termen de 14 zile de la primirea acesteia. În cazul unei cereri de înlocuire a bunurilor, înlăturarea defectelor acestora sau depunerea unei declarații de retragere din contract pe baza prevederilor privind lipsa de conformitate a bunurilor cu contractul (capitolul 5a din Legea din 30 mai 2014 privind consumatorul). drepturi), Cumpărătorul este obligat să furnizeze Vânzătorului bunurile supuse reparației sau schimbului.
6. Dacă Vânzătorul consideră că reclamația este nejustificată, atunci bunurile vor fi livrate Clientului împreună cu informațiile relevante.
7. În cazul neîntemeiate în ridicarea bunurilor, Clientul poate ridica mărfurile de la depozitul Vânzătorului pe cont propriu, la o oră convenabilă (într-o zi lucrătoare între orele 9:00 și 15:00), după informarea Vânzătorului despre data selectată. Posibila re-livrare a mărfurilor de către Vânzător sau livrarea la o altă adresă indicată este posibilă printr-un acord separat între Vânzător și Client.
8. Vânzătorul răspunde pentru neconformitatea mărfurilor cu contractul existent la momentul livrării și dezvăluit în termen de doi ani de la acel moment. Neconformitatea bunurilor cu contractul, care a devenit evidentă în termen de doi ani de la momentul livrării bunurilor, se prezumă a fi existat la momentul livrării, dacă nu se dovedește altfel sau prezumția nu poate fi conciliată cu natura. a mărfurilor sau a naturii lipsei de conformitate a mărfurilor cu contractul. .
9. In cazul unor Bunuri, Vanzatorul acorda o garantie suplimentara in conditiile prevazute in documentul de garantie. Garanția oferită de Vânzător nu exclude, limitează sau suspendă drepturile Clientului care este Consumator conform prevederilor privind nerespectarea bunurilor cu contractul.
10. Garanție extinsă Vânzătorul oferă clientului posibilitatea de a prelungi, contra cost, perioada de garanție pentru următoarele componente electronice: sursa de alimentare, banda LED și controlerul de iluminat, inclusiv comutatorul tactil, senzorul, telecomanda și bleboX, pentru o perioadă suplimentară de 12 luni. Clientul este informat despre această opțiune și despre costul aferent înainte de achiziționarea produsului pe site-ul magazinului online, în timpul plasării comenzii. În cazul în care clientul alege această opțiune, perioada de garanție se prelungește cu încă 12 luni pentru componentele electronice specificate, în timp ce celelalte condiții de garanție rămân neschimbate.
11. Schimb accelerat
11.1. Vânzătorul permite clientului, în timpul plasării comenzii, să achiziționeze o opțiune suplimentară cu plată în cadrul Contractului de Vânzare, care îi conferă clientului dreptul la procesarea accelerată a reclamațiilor și la înlocuirea produsului în cazul pierderii, lipsei sau deteriorării produsului în timpul transportului către client – indiferent de cauză (această opțiune este marcată pe site-ul magazinului online ca „przyspieszona wymiana”).
11.2. Această opțiune este opțională pentru client și nu exclude, nu suspendă și nu limitează în niciun fel drepturile clientului prevăzute de lege, în special cele menționate la punctul 6.8 de mai sus. Clientul poate, dar nu este obligat, să folosească această opțiune. Clientul poate folosi această opțiune și apoi să depună o reclamație în conformitate cu legea sau invers – depunerea unei reclamații într-un mod nu exclude posibilitatea de a folosi cealaltă metodă.
11.3. Această opțiune este cu plată – conform prețului indicat pe site-ul magazinului online în timpul plasării comenzii.
11.4. Această opțiune se aplică doar în cazul pierderii, lipsei sau deteriorării produsului în timpul transportului către client – indiferent de cauză.
11.5. În cazul în care clientul alege această opțiune, vânzătorul va livra clientului un produs nou pe cheltuiala sa, iar în cazul lipsei sau deteriorării produsului, vânzătorul va prelua produsul de la client pe cheltuiala sa.
11.6. Vânzătorul va procesa notificarea în cadrul acestei opțiuni în termen de 1 zi lucrătoare de la data primirii notificării și va efectua înlocuirea în termen de 5 zile lucrătoare de la data primirii notificării.
11.7. Condiția pentru efectuarea înlocuirii în cadrul acestei opțiuni este ca clientul să depună o notificare și să demonstreze că produsul a fost pierdut, lipsă sau deteriorat în timpul transportului către client – indiferent de cauză (un exemplu de dovadă poate fi un raport de daună, o reclamație depusă la transportator, documentația foto etc.).
Se aplică unui client non-consumator:
1. În cazul Clienților care nu sunt consumatori în sensul pct. I subsecțiunea 2 din prezentul Regulament, în temeiul art. 558 § 1 Cod civil, părțile exclud răspunderea Vânzătorului în temeiul garanției pentru vicii ale articolului vândut.
2. Singura răspundere în temeiul garanției menționate la punctul anterior nu împiedică Vânzătorul să acorde o garanție pentru Bunurile selectate sau în cursul negocierilor individuale cu un Client care nu este Consumator.
X. Reclamații privind furnizarea de servicii electronice
1. Vânzătorul ia măsuri pentru a asigura funcționarea corespunzătoare a Magazinului Online, în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și se angajează să înlăture orice nereguli semnalate de Clienți într-un timp rezonabil.
2. Clientul poate notifica Vanzatorului orice nereguli sau intreruperi in functionarea Magazinului Online. Neregulile legate de funcționarea Magazinului online trebuie raportate electronic la următoarea adresă de e-mail: service@artforma.ro
3. Într-o reclamație privind neregulile legate de funcționarea Magazinului Online, trebuie să se indice tipul și data neregulii.
4. Vânzătorul va răspunde la reclamație imediat, nu mai târziu de 14 zile de la data primirii acesteia.
XI. Metode extrajudiciare de tratare a plângerilor și de urmărire a reclamațiilor
1. Vânzătorul informează despre posibilitatea de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor și de urmărire a reclamațiilor. Utilizarea acestora este voluntară și poate avea loc numai atunci când ambele părți în dispută sunt de acord cu aceasta.
- Consumatorul poate solicita declanșarea procedurii de soluționare extrajudiciară a litigiilor consumatorilor privind Contractul de vânzare încheiat la Inspecția Comerțului, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția în comerț (Jurnalul de legi 2001 nr. 4, pct. 25, cu modificările ulterioare).
- De asemenea, consumatorul poate solicita ca un litigiu cu privire la Contractul de vânzare încheiat să fie soluționat de o instanță de arbitraj permanentă care funcționează la inspectoratul voievodat corespunzător al Inspecției Comerțului, în conformitate cu art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția în comerț (Jurnalul de legi 2001 nr. 4, pct. 25, cu modificările ulterioare).
- De asemenea, Comisia Europeană oferă o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și antreprenori (platforma ODR). Este disponibil la: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
2. Informații detaliate privind soluționarea litigiilor consumatorilor, inclusiv posibilitatea consumatorului de a utiliza metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor, de urmărire a reclamațiilor și regulile de acces la aceste proceduri sunt disponibile la sediul central și pe site-urile inspectoratelor voievodate ale Comerțului. Inspecție și la: https://uokik.gov. pl/spory_konsumenckie.php
XII. Dispoziții finale
1. Eventualele litigii apărute în legătură cu implementarea contractelor de vânzare între Vânzător și Client vor fi soluționate în primul rând prin negocieri, cu intenția soluționării pe cale amiabilă a litigiului.
2. Soluționarea oricăror dispute apărute între Vânzător și Clientul care nu este Consumator este supusă instanței care are jurisdicție asupra sediului Vânzătorului.
3. În problemele care nu sunt acoperite de prezentele Regulamente, se vor aplica prevederile legii aplicabile, în special prevederile Legii din 23 aprilie 1964. Codul civil (text consolidat, Jurnalul de Legi din 2014, articolul 121, astfel cum a fost modificat) și Legea din 30 mai 1964. 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi 2014, pct. 827).
4. Legislația poloneză se aplică contractelor încheiate cu Vânzătorul. În cazul contractelor cu consumatorii, vor fi respectate prevederile obligatorii din țara de reședință a consumatorului, iar consumatorul este protejat de aceste prevederi indiferent de alegerea legii poloneze ca lege aplicabilă.
5. Dispozițiile Regulamentului nu exclud dispozițiile în vigoare în țara de reședință obișnuită a consumatorului care încheie un contract cu Furnizorul de servicii/Vânzătorul, care nu pot fi excluse prin acord. În acest caz, Furnizorul de servicii/Vânzătorul garantează consumatorului protecția acordată conform dispozițiilor care nu pot fi excluse prin acord.
Formular șablon de retragere
(acest formular trebuie completat și returnat numai dacă doriți să vă retrageți din contract)
- FORAM societate cu răspundere limitată sp. k. (KRS: 0000756639), ul. Jeziorna 3, 64-200 Karpicko,
– Eu/Noi(*) ____________________________________________________________ prin prezenta informăm/noi (*) despre retragerea mea/noastră din contractul de vânzare a următoarelor articole(*) contractul de livrare a următoarelor articole(*) contractul pentru o sarcină specifică care implică efectuarea următoarelor elemente(*)/ pentru furnizarea următorului serviciu(*)
– Data încheierii contractului(*)/primirea(*)
________________________________________________
– Numele și prenumele consumatorului(i)
________________________________________________
– Adresa consumatorului(i)
________________________________________________
– Semnătura consumatorului(i) (doar dacă formularul este trimis pe hârtie)
– Data________________________________________________________________________________
(*) Ștergeți după caz.