Promoție -10% cu codul 10PROMO
service@artforma.ro
Scrieți-ne un mail
Discutați prin Messenger
Discutați prin WhatsApp

Reglementări pentru magazine

REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE

I. Definiţie
Termenii utilizați în Regulament au următoarea semnificaţie:
1. Client - o persoană fizică, o persoană juridică sau o unitate organizațională care nu este o persoană juridică, ale cărei dispoziții legale specifice conferă capacitatea juridică, care comandă în cadrul magazinului;
2. Consumatorul - în conformitate cu art. 22 [1] din Codul civil înseamnă o persoană fizică care efectuează o tranzacție legală cu un întreprinzător care nu este în mod direct legată de activitatea sa comercială sau profesională.
3. Codul civil - Legea din 23 aprilie 1964 (Monitorul Oficial nr. 16, punctul 93, cu ulterioarele modificări);
4. Regulament - acest regulament precizează condițiile generale de vânzare și regulile de furnizare a serviciilor în mod electronic, ca parte a magazinului online Artforma;
5. Magazin online (Magazin) - un serviciu de internet disponibil sub următoarea adresă https://artforma.ro/, prin care clientul poate, în special, să depună o comandă;
6. Bunuri - produse prezentate în Magazinul Online;
7. Contract de vânzare - un contract de vânzare a Bunurilor în sensul Codului civil, încheiat între Artforma și Client, încheiat pe site-ul Web al Magazinului;
8. Legea privind drepturile consumatorilor - Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de Legi din 2014, punctul 827);
9. Legea cu privire la  furnizarea serviciilor electronice - Legea din 18 iulie 2002 privind prestarea de servicii electronice (Monitorul Oficial nr. 144, pct. 1204, cu modificările ulterioare);
10. Comanda - Declarația de intenție a clientului, care vizează direct încheierea Contractului de vânzare, specificând în special tipul și cantitatea Bunurilor.

II. Dispoziţii generale
1. Acest regulament definește regulile de utilizare a magazinului online disponibil la https://artforma.ro/.
2. Aceste regulamente sunt reglementările prevăzute la art. 8 din Legea privind furnizarea de servicii electronice.
3. Magazinul online Artforma, care funcționează sub adresa https://artforma.ro/, este administrată de către FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, Karpicko, 64-200, Karpicko, CUI:9231729378, CIF: 381749814. Activitatea economică este înregistrată în centrul Înregistrări și informații privind activitatea economică (CEIDG), păstrate de ministrul competent pentru economie.
4. Acest lucru determină, în special, condițiile:
- reguli pentru înregistrarea și utilizarea unui cont ca parte a unui magazin online;
- termenii și condițiile de trimitere a comenzilor prin intermediul comerțului electronic online;
- reguli de încheiere a contractului de vânzare cu utilizarea serviciilor furnizate în magazinul online.
5. Utilizarea magazinului online este posibilă cu condiția ca sistemul IT utilizat de client să îndeplinească următoarele cerințe tehnice minime: acces la Internet. Browser de internet (de ex. Google Chrome, Internet Explorer, Opera etc.)
6. Pentru a utiliza magazinul online, clientul trebuie să aibă acces la o stație de calculatoare sau la un dispozitiv terminal cu acces la Internet.
7. În conformitate cu legislația aplicabilă, Artforma își rezervă dreptul de a limita furnizarea de servicii prin Magazinul Online persoanelor care au împlinit vârsta de 18 ani. În acest caz, potențialii clienți vor fi avertizați asupra celor de mai sus.
8. Clienții pot avea acces regulamentul aferent în orice moment prin accesarea link-ului care poate fi găsit pe site-ul principal https://artforma.ro/ ulterior descarcă și tipări.

III. Reguli de utilizare a magazinului online
1. Înregistrarea în magazinul online este opțională. Clientul poate plasa o comandă fără a se înregistra la Magazin, după ce aţi citit reguli și aţi oferit consimţămantul.
Înregistrarea are loc prin completarea și acceptarea formularului de înregistrare disponibil pe site-ul magazinului
Condiția de înregistrare este de a accepta conținutul regulamentelor și de a furniza date cu caracter personal marcate ca fiind obligatorii.
Artforma poate priva Clientul de dreptul de a utiliza Magazinul Online, precum și de a limita accesul la unele sau la toate resursele Magazinului Online, cu efect imediat, în cazul în care Clientul încalcă regulamentele, în special atunci când Clientul:
- furnizează în timpul înregistrării datelor cu caracter personal, care sunt false, inexacte sau depășite, care induc în eroare sau încalcă drepturile terților,
- acesta a comis o încălcare a drepturilor personale ale terților prin intermediul magazinului online, în special drepturile personale ale altor clienți ai magazinului online,
- clientul care va comite alte încălcări, care va fi considerată de Artforma ca fiind incompatibilă cu legea aplicabilă sau cu principiile generale de utilizare a internetului sau care afectează reputația societăţii Artforma.
O persoană care a fost lipsită de dreptul de a folosi magazinul online nu poate să se reînregistreze fără acordul prealabil al societăţii Artforma
2. Pentru a asigura securitatea transmiterii mesajelor și a datelor în legătură cu serviciilor furnizate pe site, Magazinul Online ia măsuri tehnice și organizatorice corespunzătoare gradului de amenințare la adresa securității serviciilor furnizate, în special măsuri de prevenire a achiziționării și modificării datelor personale trimise prin Internet de către persoane neautorizate.
3. Clientul este obligat să respecte următoarele:
- Utilizați Magazinul Online într-o manieră conformă cu reglementările în vigoare în România, cu prevederile Regulamentului, precum și cu principiile generale de utilizare a Internetului.
- să nu furnizeze sau transmită conținut interzis prin lege, de ex. conținut care promovează violența, defăimarea sau încălcă drepturile personale și alte drepturi ale terților,
- utilizarea magazinul online într-un mod care nu interferează cu funcționarea acestuia, în special prin utilizarea unor programe sau dispozitive specifice,
- care nu iau măsuri cum ar fi: trimiterea sau plasarea informațiilor comerciale nesolicitate (spam) ca parte a Magazinului Online,
- utilizarea Magazinului Online într-un mod care nu este inconvenient pentru alți clienți și societatea Artforma,
- utilizarea oricărui conținut postat în Magazinul online numai pentru uz personal,

IV. Procedura de încheiere a Acordului de vânzare
1. Pentru a încheia un Contract de vânzare prin intermediul Magazinului Online, vă rugăm să accesați site-ul https://artforma.ro/ și să selectați mărfurile, iar apoi urmaţi instrucţiunile tehnice pe baza mesajelor afișate Clientului și a informațiilor disponibile pe site.
2. Alegerea bunurilor comandate de către client se face prin adăugarea lor în coș.
3. În timpul plasării comenzii - până la apăsarea butonului de confirmare a plasării comenzii - clientul are posibilitatea de a modifica datele introduse și produsul selectat. Pentru a face acest lucru, urmați mesajele afișate Clientului și informațiile disponibile pe site.
4. După furnizarea datelor cu caracter personal prin intermediul Magazinului Online şi completarea tuturor campurilor obligatorii, va fi afișat un rezumat al comenzii dumneavoastră. Rezumatul comenzii va include, printre altele descrierea bunurilor sau serviciilor selectate, prețul total și toate celelalte costuri.
5. Pentru a trimite o comandă este necesar să acceptați conținutul regulamentelor, să furnizați date personale marcate ca obligatorii și să apăsați butonul care confirmă trimiterea ordinului.
6. Informațiile despre Bunurile furnizate pe site-urile Web ale Magazinului constituie o ofertă în sensul art. 66 din Codul civil. Trimiterea comenzii de către Client este o declarație de intenție de a încheia un Contract de vânzare cu Artform, în conformitate cu Regulamentul.
Contractul este tratat ca încheiat cu momentul primirii comenzii Clientului către sistemul IT al Magazinului Online, cu condiția ca Ordinul să fie în conformitate cu Regulamentul.
După încheierea contractului, Clientul primește un e-mail care confirmă toate elementele esențiale ale Ordinului.
7. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, cu continutul in conformitate cu Regulamente.
8. Clienții pot accesa regulamentul aferent în orice moment prin accesarea link-ului pe site-ul principal https://artforma.ro/ ulterior au posibilitatea de descărcare și tipărire.
Consolidarea, securitatea și partajarea datelor de comandă și a Termenilor și condițiilor generale (regulamente de vânzări) se efectuează prin e-mail. Puteți vedea comenzile anterioare din contul dvs. după conectare.

V. Livrarea produselor comandate
1. Livrarea Bunurilor are loc la adresa indicată de Client în momentul plasării Comenzii.
2. Livrarea mărfurilor comandate se efectuează prin:
- intermediul firmei de curierat
Nu există posibilitatea de achiziţionare a produsului comandat în magazinul nostru fizic.
Costurile de expediere sunt următoarele: Livrarea este gratuită indiferent de metoda de plată și de livrare. În plus, costurile de livrare vor fi indicate în momentul plasării comenzii.
3. Termenul de livrare este de la 7 la 15 zile lucrătoare (Timp de producție: maxim 8 zile lucrătoare, Livrare: până la 7 zile lucrătoare) și se calculează de la data comenzii clientului.
4. Deteriorarea Produsului în timpul livrării.
În cazul cumpărăturilor la distanță de către consumatori, magazinul nostru poartă întotdeauna riscul de deterioarare accidentală sau de pierdere a bunurilor în timpul livrării. În cazul în care mărfurile sunt livrate cu daune evidente în timpul transportului, vă rugăm să semnalați acest defect furnizorului și să ne contactați cât mai curând posibil. Întârzierea de a depune o astfel de plângere sau de a stabili un contact nu are consecințe asupra creanțelor dvs. legale și asupra satisfacției acestora, în special pentru drepturile dumneavoastră în temeiul garanției legale pentru defecte (punctul VIII din Regulament). Notificarea mai rapidă a daunelor observate în timpul transportului ne ajută să ne recuperăm propriile creanțe împotriva transportatorului sau a asigurătorului de transport.

VI. Prețuri și metode de plată
1. Prețurile mărfurilor sunt exprimate în RON și includ toate componentele, inclusiv TVA, vamă și toate celelalte componente.
2. Clientul are opțiunea de a plăti prin intermediul:
- viramentului bancar
- numerar la livrare
- efectuarea plăţii prin intermediul sistemului PayU
- efectuarea plăţii prin intermediul sistemului PayPal
Taxa se plătește în momentul expedierii transferului de către cumpărător. În cazul livrării cu numerar la livrare, taxa se percepe de către curier atunci când parcela este livrată cumpărătorului.

VII. Dreptul de a se retrage din contract

1. Excluderea dreptului de retragere

Dreptul de retragere nu se aplică contractelor de furnizare de bunuri nefabricate pentru care producția este determinată prin alegere sau determinare individuală de către consumator sau care sunt în mod clar adaptate nevoilor personale ale consumatorului.

Produsele din oferta noastră (cu excepția seturilor de mobilier din colecția Valentina) sunt realizate integral la comandă individuală și adaptate la nevoile consumatorului, de aceea nu este posibilă returnarea produselor comandate.

2. Dreptul de retragere din contract

Următoarea procedură se aplică numai produselor din colecția Valentina (seturi de mobilier).

Aveți dreptul să vă retrageți din acest acord în termen de 14 zile, fără a oferi niciun motiv. Termenul de retragere expiră după 14 zile de la data la care intrați în posesia bunurilor sau la care o terță parte, alta decât transportatorul și indicată de dumneavoastră, intră în posesia bunurilor. Costul de livrare în cazul returnării unui produs este plătit de către client. Bunurile trebuie returnate în termen de 14 zile de la retragerea din contractul de cumpărare la următoarea adresă:

Paxy Courier - ARTFORMA Arad - Iratos FN
ul. Spseaua Arad (DPD DEPO)
310001 Arad
Tel. +44 203 808 52 13

Nu suntem responsabili pentru deteriorarea conținutului în timpul transportului, așa că vă recomandăm să vă asigurați coletul.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere, trebuie să ne informați (FORAM Sp. z o.o. sp. k., Jeziorna 3, 64-200 Karpicko, service@artforma.ro, Tel. +44 203 808 52 13) cu privire la decizia dvs. de a vă retrage din acest contract printr-o declarație neechivocă (de exemplu, o scrisoare trimisă prin poștă, fax sau e-mail).
Puteți utiliza modelul de formular de retragere, dar acest lucru nu este obligatoriu.

 

 

Model de formular pentru retragere din acorduri

 

 

(Acest formular trebuie completat și returnat numai în cazul în care doriți să vă retrageți din contract)

Model de formular pentru retragere din acorduri

 

Pentru a respecta perioada de retragere, este suficient să trimiteți comunicarea privind exercitarea dreptului dumneavoastră de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Efectele retragerii:
În cazul retragerii din prezentul contract, vă vom rambursa toate plățile primite de la dumneavoastră, fără întârziere și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care am fost informați de decizia dumneavoastră de a vă exercita dreptul de retragere din prezentul contract.

Sunteți răspunzător pentru orice diminuare a valorii obiectului care rezultă din utilizarea de către dvs. a obiectului, alta decât cea necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și funcționarea obiectului.
 

VIII. Plângeri privind furnizarea de servicii prin mijloace electronice
1. Artforma ia corespunzătoarele măsuri pentru a asigura funcționarea corectă a Magazinului Online, în măsura în care rezultă din cunoștințele tehnice actuale și se angajează să elimine într-un termen rezonabil orice nereguli raportate de clienți.
2. Clientul ne poate notifica orice nereguli sau întreruperi în funcționarea site-ului Magazinului Online. Neregularitățile legate de funcționarea Magazinului trebuie raportate pe cale electronică la adresa: service@artforma.ro
3. În plângerile privind neregulile legate de funcționarea site-ului Web Magazin, vă rugăm să indicați tipul și data apariției neregulilor.
4. Ne angajăm să răspundem prompt la plângere, nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acesteia.

IX. Modalități extrajudiciare de tratare a plângerilor și a căilor de atac
1. Vă rugăm să rețineți că există posibilitatea folosirii mijloacelor extrajudiciare de soluționare a plângerilor și căile de atac. Utilizarea acestora este voluntară și poate avea loc numai dacă ambele părți dispun.
- Consumatorul poate cere deschiderea procedurii privind soluționarea extrajudiciară a litigiilor de consum în legătură cu încheierea Contractului de vânzare cu Inspecția Comercială, în conformitate cu art. 36 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Monitorul Oficial al Republicii Moldova nr. 4, pct. 25, cu ulterioarele modificări).
- Consumatorul poate, de asemenea, să depună o cerere de recunoaștere a unui litigiu privind încheierea contractului de vânzare de către o instanță de arbitraj permanent care operează la inspectoratul competent al Inspectoratului Comercial al Voievodatului, în temeiul art. 37 din Legea din 15 decembrie 2000 privind inspecția comercială (Jurnalul Oficial al Republicii Moldova nr. 4, pct. 25, cu ulterioarele modificări).
- Comisia Europeană oferă, de asemenea, o platformă pentru soluționarea online a litigiilor dintre consumatori și întreprinzători (platforma ODR). Acesta este disponibil la adresa: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
2. Informații detaliate privind soluționarea litigiilor în materie de consum, inclusiv opțiunea consumatorului de a rezolva plângerile extrajudiciare, recursul și accesul la aceste proceduri sunt disponibile la sediul central și pe site-urile inspectoratelor provinciale ale Inspectoratului Comercial și la adresa de internet: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

X. Dispoziții finale
1. Instanța competentă pentru soluționarea litigiilor cu consumatorii este instanța cu jurisdicție teritorială în conformitate cu prevederile aplicabile ale Codului de procedură civilă.
2. Soluționarea oricăror litigii între Artform și client care nu este consumator este supusă unei instanțe care are jurisdicție asupra sediului social al societăţii noastre.
3. În materiile care nu intră sub incidența prezentului regulament, se aplică dispozițiile legii aplicabile, în special dispozițiile Actului din 23 aprilie 1964. Codul civil (text consolidat, Monitorul Oficial al Legii din 2014, punctul 121, astfel cum a fost modificat) și Legea din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor (Jurnalul de legi din 2014, punctul 827). În cazul unei eventuale neconcordanțe a acestor regulamente cu drepturile clienților și a dispozițiilor care rezultă din dispozițiile generale aplicabile, se aplică dispozițiile generale aplicabile ale legislației poloneze.

 

 

 

 

 

 

Vezi recenziile noastre pe  

Acest site foloseste cookie-uri pentru livrarea corespunzătoare și eficient de servicii. Puteți specifica condițiile pentru cookie-uri de stocare sau de acces pe browser-ul dvs., sau configurați servicii în conformitate cu utilizarea cookie-urilor precum şi politica  de  confidențialitate, totodată aveţi posibilitatea de verificare regulile de procesare de către compania noastră a datelor personale.